1. august 2012 / “Modlite sa a držte dobrý a pevný pôst”

01.08.2012 14:20

 

 «   »  Streda 1. august 2012; meniny: Božidara


Zjavenie Panny Márie (Kráľovnej Pomoci) v Dechticiach (pri Trnave)

01.08.1996 – prostredníctvom Jozefa

 

“Moje, moje, moje drahé a milované dietky.
     Prečo ste také zlé ? Diabol sa veľmi teší, že páchate zlo. On sa v týchto dňoch veľmi teší, pretože vaše srdce nechce pochopiť zmierenie s Bohom. Deti, modlite sa, modlite sa, modlite sa a držte dobrý a pevný pôst. Prijmite moju výzvu a pozvanie, ktoré vám dnes s láskou dávam.
     S Bohom, drahé dietky. S Bohom v pokoji. Amen. S Bohom. Amen.”

https://www.avemaria.sk/dechtice/?ooa=p6o8&page=pva

 
Svätého Alfonza Márie de‘ Liguori, biskupa a učiteľa Cirkvi

(spomienka)

Jer 15, 10. 16-21
Ž 59, 2-3. 4-5a. 10-11. 17. 18 Refrén: Bože, ty si mi útočišťom v deň súženia.
Mt 13, 44-46 Aleluja, aleluja, aleluja. Nazval som vás priateľmi, hovorí Pán; pretože som vám oznámil všetko, čo som počul od svojho Otca.
 
 
Kniha proroka Jeremiáša   −   Jer 15, 10. 16-21
Prečo je moja bolesť bez konca? Ak sa obrátiš, budeš stáť pred mojou tvárou

“Beda mi, mať moja, že si ma zrodila, muža škriepok, muža sváru v celej krajine! Nepožičiaval som, ani mne nik nepožičal, a všetci ma preklínajú.

Našli sa tvoje reči a ja som ich zjedol. Tvoje slovo sa stalo radosťou a potešením môjho srdca, lebo nosím tvoje meno, Pane Bože zástupov. Nesedával som v kruhu žartujúcich a nejasal som. Pod ťarchou tvojej ruky sedím osamelý, lebo si ma naplnil rozhorčením.

Prečo je moja bolesť bez konca a moja rana sa beznádejne nechce zahojiť? Stal si sa mi klamným potokom, vodou, na ktorú sa nedá spoľahnúť.

Preto takto hovorí Pán: „Ak sa obrátiš, i ja ťa obrátim a budeš stáť pred mojou tvárou; keď budeš vedieť rozlíšiť vzácne od podlého, budeš akoby mojimi ústami. Oni sa obrátia k tebe, ale ty sa k nim neobracaj. Dám ťa tomuto ľudu ako pevný múr kovový; budú proti tebe bojovať, no nepremôžu ťa, lebo s tebou som ja: ja ťa zachránim a vyslobodím, hovorí Pán. Vyslobodím ťa z ruky zlých ľudí a vykúpim ťa z moci násilníkov.“

Kniha žalmov   −   Ž 59, 2-3. 4-5a. 10-11. 17. 18
 
Refrén: Bože, ty si mi útočišťom v deň súženia.
 
Vytrhni ma, Bože, z moci mojich nepriateľov, *
chráň ma pred tými, čo povstávajú proti mne.
Vytrhni ma z rúk zločincov *
a zachráň pred krvilačníkmi. R.
Pozri, úklady robia na môj život †
a surovo sa vrhajú na mňa. *
Pane, neťaží ma ani priestupok ani hriech. R.
Záštita moja, čakám na teba; *
lebo ty, Bože, si moja ochrana.
So mnou je Boh, jeho láska ma predchádza. *
Boh dá, že svojimi nepriateľmi budem môcť pohrdnúť. R.
Ja však budem oslavovať tvoju moc *
a z tvojho milosrdenstva sa tešiť od rána,
lebo ty si sa mi stal oporou *
a útočišťom v deň môjho súženia. R.
Tebe, záštita moja, chcem spievať, †
lebo ty, Bože, si môj ochranca, *
môj Boh, moje milosrdenstvo. R.
 
Evanjelium podľa Matúša   −   Mt 13, 44-46
Aleluja, aleluja, aleluja. Nazval som vás priateľmi, hovorí Pán; pretože som vám oznámil všetko, čo som počul od svojho Otca.
Predá všetko, čo má, a pole kúpi

“Ježiš povedal zástupom: „Nebeské kráľovstvo sa podobá pokladu ukrytému v poli. Keď ho človek nájde, skryje ho a od radosti z neho ide, predá všetko, čo má, a pole kúpi.

Nebeské kráľovstvo sa podobá aj kupcovi, ktorý hľadá vzácne perly. Keď nájde veľmi cennú perlu, ide, predá všetko, čo má, a kúpi ju.“

BREVIÁR (Liturgia Hodín) ŽALTÁR

https://breviar.kbs.sk/cgi-bin/l.cgi?qt=pdnes&c=kbs

 

Posolstvo, Medžugorie, 25. október 1988 [O]

 
Drahé deti! Pozývam vás, aby ste každodenne prežívali posolstvá, ktoré vám dávam preto, milé deti, lebo vás chcem priviesť bližšie k Srdcu Ježišovmu. Milé deti, preto vás dnes pozývam k modlitbe zasvätenia Ježišovi, môjmu drahému Synovi, aby každé vaše srdce patrilo jemu. A potom vás pozývam, aby ste sa zasvätili môjmu Nepoškvrnenému Srdcu.
 
Želám si, aby ste sa zasvätili osobne, aj ako rodiny a farnosti, aby prostredníctvom mojich rúk všetko patrilo Bohu. Preto, drahé deti, modlite sa, aby ste pochopili veľkosť tohto posolstva, ktoré vám dávam. Nechcem nič pre seba, ale všetko pre spásu vašich duší. Satan je silný, a preto sa, milé deti, vytrvalou modlitbou priviňte k môjmu materinskému srdcu! Ďakujem vám, že ste prijali moje pozvanie.

 

Zasväcujúca modlitba Ježišovmu Srdcu

  

Ó, Ježišu, vieme, že si bol milostivý a že si za nás dal svoje Srdce. Je korunované tŕňovou korunou a našimi hriechmi.

Vieme, že aj dnes nás prosíš, aby sme nepadli. Ježišu, spomeň si na náš, keď zhrešíme. Pre svoje sväté srdce daj, aby sme sa všetci navzájom milovali.

Nech vymizne všetka nenávisť medzi ľuďmi. Prejav nám svoju lásku! Všetci túžime po tom, aby si nás svojím Srdcom pastiera ochraňoval pred hriechom.

Príď do každého srdca, Ježišu! Klop, klop na naše srdcia – trpezlivo a neúnavne. Sme ešte stále uzavretí, lebo sme správne nepochopili tvoju lásku.

Klop ustavične a daj, ó, dobrý Ježišu, aby sme ti otvorili svoje srdcia aspoň vtedy, keď si spomenieme na tvoje utrpenie, ktoré si za nás podstúpil. Amen 

(28.11.1983 / Modlitba zjavená Pannou Máriou v Medjugorí)

 

Zasväcujúca modlitba k Nepoškvrnenému Máriinmu Srdcu

Ó. Najčistejšie Srdce Márie

plné dobroty,

preukáž nám svoju lásku.

Plameň tvojho Srdca, ó, Mária,

nech zostúpi na všetkých ľudí.

Nesmierne ťa milujeme.

Vštep do našich sŕdc pravú lásku,

aby sme túžili po tebe.

Ó, Mária, dobrotivého a pokorného Srdca,

spomeň si na nás, keď zhrešíme.

Ty vieš, že všetci ľudia hrešia.

Daj, aby nás tvoje čisté

a materinské Srdce

Uzdravilo od každej bolesti duše.

Ó, daj, aby sme mohli vidieť

dobrotu tvojho materinského Srdca

a aby sme sa skrze

plameň tvojho Srdca obrátili.

Amen.

(28.11.1983 / Modlitba zjavená Pannou Máriou v Medjugorí)