Aktuálne posolstvo Panny Márie z Brazílie (6.2.2013): “Čoskoro Boh vám dá znamenie: Keď uvidíte svetlo žiariace v nebi, vedzte že Boh bude trestať neposlušnosť Amazonky…”

10.02.2013 09:54

 

Virgem_cartaz2

Em 06.02.2013

A paz meus filhos amados!

Eu, sua Mãe, venho do céu para dizer-lhes que este é o tempo de vocês retornarem aos braços de seu Pai do Céu.

Meus filhos, não se afastem do meu Coração Imaculado pecando e sendo desobedientes aos meus apelos. O mundo necessita de grande conversão. O mundo não tem paz e não a vive, porque peca e ofende a Deus com terríveis pecados.

Intercedam pela conversão dos pecadores. Muitos de meus filhos estão precisando da luz de Deus. Acolham minhas palavras maternais em seus corações. Levem aos seus irmãos o meu amor maternal, pois muitas almas estão necessitadas da misericórdia e da paz de Deus.

Eu vim ao Amazonas para conduzi-los a Deus. A minha presença de Mãe no Amazonas é um sinal do amor misericordioso de Deus por todos vocês e pelo mundo.

O Amazonas ainda está pecando muito e ofendendo a Deus. Se o Amazonas continua sendo desobediente e não se arrepende de seus crimes muito sofrerá.

Muitos desejam ver sinais para acreditarem na minha presença de Mãe e nas minhas mensagens. São pessoas de coração endurecido e fechado. Muitos já viram vários sinais, já presenciaram os milagres de Deus e já receberam muitas graças, mas depois duvidam da minha presença de Mãe, questionam as minhas mensagens e viram às costas a sua Mãe do Céu, afastando muitos do meu amor maternal e de Itapiranga. Estas pessoas que agem assim estão caminhando pela estrada que leva ao inferno, se não se arrependerem e não mudarem de vida.

Cada dano na conversão e salvação de uma alma será cobrado por Deus. Arrependam-se, arrependam-se, arrependam-se, filhos meus!…Deus lhes dará em breve um sinal: quando virem uma luz brilhar no céu saberão que Deus irá punir o Amazonas e os desobedientes sentirão amarga dor por terem sido maus até agora. Abram os seus corações e voltem a Deus agora, enquanto ainda há tempo. A todos abençoo: em nome do Pai, do Filho e do Espírito Santo. Amém!

https://www.santuariodeitapiranga.com.br/index.php?option=com_content&view=article&id=161:boas-vindas&catid=25:geral

 

Ospravedlňujem sa za nekvalitný preklad z Google prekladača

 

Pokoj, moje drahé deti!

Ja, vaša Matka, som prišla z neba, aby som vám povedala,  že je čas sa vrátiť do náručia svojho nebeského Otca.

Moje deti, sa neodchyľujú od môjho Nepoškvrneného Srdca hreší a je neposlušný na moje volanie. Svet potrebuje veľkú konverziu. Svet nemá pokoj, a nie žiť, pretože hriech uráža Boha a s hroznými hriechy.

Prihováram sa za obrátenie hriešnikov. Mnoho z mojich detí sú v núdzi Božieho svetla. Vitajte svojím materským slová v ich srdciach. Vezmite svojich bratov svoju materskú lásku, pretože veľa duší sú v núdzi milosrdenstvo a Božiu izbu.

Prišiel som na Amazon viesť ich k Bohu. Moja matka v prítomnosti Amazonas je znamením milosrdnej lásky Božej pre všetkých z vás a vo svete.

Amazon je ešte veľa hreší a uráža Boha. Ak Amazon naďalej byť neposlušný a neľutuje jeho zločiny veľa trpieť.

Mnohí chcú vidieť známky k domnienke, v mojej prítomnosti a Matky mojich správ. Ľudia sú hardhearted a uzavreté. Mnohí videli niekoľko označenie už svedkom zázraky Božej a získali mnoho vďaka, ale potom pochybujú o prítomnosti mojej matky, moja otázka na zadné miesta a videl, tvoja matka v nebi, že sa odstráni mnohé z mojej materskej lásky a Itapiranga . Títo ľudia konajú, ako sú chôdza na ceste, ktorá vedie do pekla, ak nebudú robiť pokánie, a nie zmeniť svoje životy.

Každý škody v prepočte a spásu duše sa platí od Boha. Čiňte pokánie, pokánie, pokánie, deti moje …

Čoskoro Boh vám dá znamenie:

Keď uvidíte svetlo žiariace na nebi,  vedzte že Boh bude trestať neposlušnosť Amazonky a pocíti horkú bolesť za to, že je zlé až do teraz. Otvorte svoje srdcia a obráťte sa k Bohu teraz, kým je ešte čas. Všetkým vám žehnám: v mene Otca, Syna a Ducha Svätého. Amen!