Panna Mária o interupcii (potrat)

14.12.2010 08:46

Panna Mária povedala prostredníctvom: o.Don Stefano Gobbi

 v Eubbio (Vicenze) Taliansko / 10. apríla 1993 (Biela Sobota)

 

 

 

"Prežívajte so mnou túto chvíľu modlitby, mlačania a očakávania pri hrobe, v ktorom odpočíva bezduché telo môjho Syna Ježiša. Najmilší synovia, prežívajte po mojom boku tento deň mojej nepoškvrnenej bolesti. Je to deň môjho nového materstva.

Je to deň, keď som zostala bez svojho Syna. Je to prvý deň, v ktorom som pocítila, že som povolaná, aby som sa stala vašou Matkou, Matkou Cirkvi, Matkou ľudstva.

Od dnešného dňa som pri každom hrobe, do ktorého ukladajú môjho nového syna.

Som pri každom hrobe, kde odpočívajú milióny nevinných detí, ktoré sa ani nemohli narodiť, pretože boli usmrtené v materskom lone. Vo vnútri nového hrobu, kde je položené telo môjho Syna, vidím zhromaždené všetky tie nespočetné hroby a hojné slzy stekajúce po tvári Mamy, ktorá oplakáva všetky tieto svoje deti, zabité spôsobom tak neľudským a krutým."

...